Họ và tên:

Nguyễn Thùy Linh

Email:

459************@********.com

Số điện thoại:

Ngày sinh

26/07/1995

Địa chỉ:

102/1A3 Cống Quỳnh. P. Phạm Ngũ lão. Q1

Giới tính:

Nữ

Tiêu đề hồ sơ: Sales & Marketing - Guest relation
Trình độ học vấn / chuyên môn :
2018 - 2018
Marketing manager
Khác
VietNam Marcom Academy

2018 - 2018
Hotel Management
Khác
VietNam Australia Vocational College

2016 - 2018
Kinh tế và tài chính
Đại học
ROYAL MELBOURNE INSTITUTE OF TECHNOLOGY (RMIT UNIVERSITY VIET NAM)

2014 - 2016
Thương mại
Cao đẳng
QUEENSLAND INSTITUTE OF BUSINESS AND TECHNOLOGY

Kinh nghiệm làm việc:
3/2016 - 6/2017
Part-time Receptionist Staff
VITAMIN SMILES HOSTEL
TPHCM, Việt Nam

- Resolve customer complaints, guide them and provide relevant information - Sell goods for Foreigners and Vietnamese at the Hostel. - Make reports of sales every day. Achievements and skills gained: - Be assessed positively by the manager: active, extremely adaptable. - Working in a team to providing quality services to customers. - Dealing tactfully with complaints - Improve English Communication Skill.

11/2014 - 1/2016
Food Ordering & Delivery Management - Cashier and Waitress
SING SING CHINESE AND VIETNAMESE RESTAURANT
Brisbane, Australia

Food Ordering & Delivery Management: - Responsible for the overall operations for the back of house and kitchen area of a restaurant. - Ensuring delivery on guest satisfaction and ensuring desired restaurant outcomes Cashier and waitress: - Handle cash, credit or check transactions with customers - Count money in cash drawers at the beginning and end of shifts to ensure that amounts are correct and that there is adequate change -Check with customers to ensure that they are enjoying their meals and take action to correct any problems. Achievements and skills gained: - Be assessed positively by the manager: active, extremely adaptable... - Interpersonal Communication/Written and Verbal Communication - Observe, learn and catch customers’ taste well. - Time Management , Telephone Etiquette,Customer Service, Dispute resolution

Kỹ năng:
Quản lí thời gian
100%
Quản lý
80%
Sáng tạo
60%
Tin học văn phòng
80%
Kỹ năng thuyết phục khách hàng
80%
Giải quyết phàn nàn
80%
upselling
80%
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
100%
Giải thưởng:
Thông tin tham khảo:
Hồ sơ đính kèm:
Mong muốn về công việc:
I'm passionate with Hospitality and Travel. I'm organized and I love try new things and improve my skills. I've no problems with travelling or team working. I enjoys working with high responsibilities, healthy, safe, professional, active and outgoing personality environment. Tôi có niềm đam mê lớn trong ngành nhà hàng - khách sạn- du lịch và dịch vụ và luôn muốn thử cũng như trau dồi sự hiểu biết, kĩ năng và những điều mới mẻ để nâng cao trình độ phù hợp với công ty/doanh nghiệp. Tôi không ngại đi nhiều nơi và luôn muốn làm việc nhóm để công việc hiệu quả hơn. Bên cạnh đó, tôi luôn muốn được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, đầy tính trách nhiệm, an toàn, năng động và cởi mở.